»Kaj vse je treba tukaj narediti? Morajo se zgraditi dodatni peroni, treba je umestiti in zgraditi daljinsko vodene kretnice, vso elektriko in elektroniko na železniški postaji je treba urediti, narediti podvoze pod samim območjem železniške postaje.«
»Prva ocenjena vrednost je pravzaprav vrednost, kjer ljudje, ki to delajo, še nimajo vseh konkretnih rešitev, da bi lahko zelo natančno izračunali ceno.«
»Težava z zamudami in vlaki v Slovenji je recimo samo en tir. In zdaj bi bilo bolj smiselno, da naredimo dva tira, zato, da lahko dva vlaka peljeta, namesto da obnavljamo neko železniško postajo, ki je že tako v dobrem stanju.«
»Ocenjena vrednost 137 milijonov evrov je z naše strani končna, stojimo za njo in smo prepričani, da je tudi ustrezna.«
»Če enega nadstreška ni bi bilo mogoče pravilno zgraditi, potem ne vem, kaj naj rečem. Pred tremi meseci je bila postaja obnovljena.«
»Menimo, da je pač to neka nova realnost na trgu in to narekujejo tržne razmere v Sloveniji, Evropi ter po svetu.«
»Menimo, da je to neka nova realnost na trgu in to narekujejo tržne razmere v Sloveniji, Evropi ter po svetu.«
»Prenova poteka po načrtih.«
»Zaprti trg, politično obvladovanje ključnih gradbenih podjetij in skoraj nobene mednarodne konkurence. Bomo gradili razkošne železniške postaje, medtem ko so potovalni časi na železnicah ponekod enaki kot v času Avstro-Ogrske?«
»Vse, kar smo ugotovili, vse, s čimer razpolaga tožilstvo, bo na voljo javnosti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju